Vara vieții mele (2021) recenzie - Surpriză de la Netflix

Vara vieții mele - recenzie (2021)

Un critic și-a început recenzia filmului spunând:"Nu este nimic în neregulă cu un film care are valori religioase, dar acest film ni le bagă în față". Wowowowooo, stai așa! Oricine are o problemă cu filmul "Vara vieții mele" are o problemă doar cu valorile creștine prezentate într-o lumină pozitivă.

Itt a Netflix első keresztény témájú musicalje

Hai să nu ne bârfim despre cum vrem să apreciem acest film indiferent de asta, asta, asta, asta. Pentru că este imposibil. La ce te aștepți de la o poveste muzicală dintr-o tabără creștină de vară pentru tineri? Drame uriașe? Fețe triste? Catharsis? Depresie? O prelegere? Ipocrizie religioasă? Și acum răspundem în cor (1, 2, 3...): NU!

Au fost deja atât de multe lucrări, picturi, romane, poezii, filme despre latura plângăcioasă, tragică, uterină a creștinismului, încât ne-ar prinde foarte bine o lejeritate biblică, bucurie, muzică, dans.

De fapt, această latură este cea care îl irită pe spectatorul critic, bosumflat, plin de prejudecăți și care urăște creștinii. Plânsul este de compătimit, dar un râs bun se va ridica deasupra lui, iar acest lucru nu ar trebui lăsat nespus.

A Week Away / The Summer of My Life este exact genul de poveste colorată, mirositoare, plină de atmosferă și romantică, executată cu profesionalism, care te va ridica și te va inspira, mai ales dacă ești de vârstă tânără. Muzica este excelentă, și nu întâmplător, fiind înregistrată de nume precum Michael W. Smith sau Amy Grant, nume de decenii întregi în genul gospel american.

Povestea pe scurt: un adolescent cu probleme, Will, primește o ultimă șansă de a încerca să se refacă într-o tabără creștină de tineret înainte de a părăsi școala de corecție. Aici găsește prieteni și o comunitate care îl sprijină, iar tabăra îi aduce în fiecare zi noi provocări atletice și comunitare. Bineînțeles, este înconjurat și de dragoste, fără de care nu există distracție. Cel mai mare catharsis la care ne putem aștepta de la acest film este că tipul își va schimba cumva viziunea asupra vieții până la sfârșitul filmului. Dar fiecare spectator știe cu siguranță acest lucru la 2 minute după ce începe proiecția. Surpriza este că nu se ajunge la acest final deloc într-un mod demagogic, guraliv, insistent, religios, ci într-un mod lejer, de "iubire din inimă".

Életem nyara (2021) kritika - Meglepi a Netflixtől

Personajul principal este interpretat de Bailee Madison, care la 21 de ani este deja una dintre reginele filmelor americane de familie. De data aceasta este în formă profesională și dulce, interpretând cu autenticitate personajul unei credincioase devotate. În rolul băiatului orfan și rebel, Kevin Quinn, al cărui profil este evident adaptat de la Zac Efron, aduce o notă de High School Musical în combinație. Probleme? Nu.

Rezultatul final pentru mine este o dezamăgire foarte plăcută. NetFlix a făcut ca această continuare să depindă de reacția publicului. Pot spune fără echivoc: mergeți!

de T. E. SentFilm.hu