Ghidul filmelor pentru weekend - 1-2 iulie 2017.

Movie Guide - Cele mai bune 20 de filme de la TV în acest weekend!

În rubrica noastră de recomandări de filme vă recomandăm 20 de filme, vrem să vă ajutăm puțin în privința filmelor pe care le puteți viziona cu familia, cu prietenii sau pur și simplu dacă vă petreceți weekendul singuri. Bineînțeles, toate filmele recomandate sunt difuzate pe un canal de televiziune. Apăsați comutatorul și sunteți gata să înregistrați cele mai bune filme din weekend!

Noaptea la muzeu (2006) - 07.01., sâmbătă 14:10, Cinema+

Viața lui Larry nu decurge așa cum își dorește, iar când ultima sa invenție dă faliment, este nevoit să se angajeze ca paznic de noapte la Muzeul de Istorie Naturală. Chiar în prima sa noapte, are parte de o aventură uimitoare: dinozaurii, animalele și figurile istorice expuse prind brusc viață, iar viața îi este salvată de Theodoe Roosevelt însuși. Larry nu vrea să își dezamăgească fiul fiind concediat din nou, așa că face tot ce poate pentru a salva muzeul.

Éjszaka a múzeumban (Night at the Museum, 2006)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie, fantezie, aventură
Regizor: Shawn Levy
Sinopsis al filmului: O după-amiază minunată pentru întreaga familie.

Brooklyn (2015) - sâmbătă, 07 ianuarie, 16:30, HBO

Plasat în anii 1950, tânăra imigrantă irlandeză Ellisa Lacey (Saorise Ronan) se îndreaptă spre New York City în căutarea visului american. Dorul de casă chinuit pare să se atenueze curând când se îndrăgostește de Eilis (Domhall Gleeson), dar situația ei este departe de a fi cea în care s-ar putea aștepta o nouă iubire, deoarece trebuie să aleagă între doi bărbați și două țări - Statele Unite sau Irlanda.

Limita de vârstă: 12+.
Stil: romantic, dramă
Regizor: John Crowley
Sinopsis: O poveste minunată despre o dragoste copleșitoare și un dor de casă ispititor. John Crowley: "Povestea unui tânăr și a angoasei sale iubiri cu o tânără femeie.

Valentine's Day (2010) - 07.01., sâmbătă 16:40, Cool Tv

În Los Angeles, de Ziua Îndrăgostiților, pe 14 februarie, Ziua Internațională a îndrăgostiților, se întâmplă multe lucruri deodată: un florar este gata să-și ceară iubita de soție, o bonă decide că este timpul să scape de virginitate, relația bunicilor este în criză, o profesoară de școală primară are o aventură cu un doctor căsătorit, o femeie soldat se împrietenește cu un om de afaceri, iar proprietarul unui restaurant indian se pregătește pentru o nuntă Punjabi.

Limita de vârstă: 12+.
Stil: romantic, comedie
Regizor: Garry Marshall
Recomandare de film: plin de personaje celebre și celebre, acest film merită cu siguranță vizionat.

Blindsight (1989) - 07.01., sâmbătă 16:55, Film+

Dave cel surd fiind cu spatele la evenimente, iar Wally cel orb putând doar să raporteze ceea ce aude, cei doi împreună au puține informații de oferit. Dave a văzut un picior, iar Wally simte un parfum numit Shalimar. Se pare că victima avea o monedă, pe care a aruncat-o în borcanul de bacșișuri al lui Dave, pe care Wally îl poartă acum. Iar în interiorul acestei monede se află un microcip despre care mulți oameni abia așteaptă să afle.

Vaklárma (1989, See No Evil, Hear No Evil)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: thriller, comedie
Regizor: Arthur Hiller
Sinopsis: O comedie de neuitat, hilară, cu doi actori legendari.

Arthur Hiller (2001) - sâmbătă, 07.01.07, 19:20, Paramount Channel

Viața lui Buck Yuen nu putea fi mai plictisitoare: lucrează ca vânzător, așa că nu e de mirare că visează cu ochii deschiși. Într-o zi, urmându-și instinctele, urmărește un bărbat suspect. Când își dă seama că bărbatul plănuiește să jefuiască un magazin de bijuterii din apropiere, intră în acțiune cu nesăbuință pentru a zădărnici planul hoțului. Mai târziu, ea îl întâlnește pe Liu, un detectiv particular care o convinge să se dea drept fiul pierdut de mult timp al unui om de afaceri foarte bogat. Buck este de acord, dar habar nu are ce joc de-a șoarecele și pisica este pe cale să intre...

Kamukém (2001)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: thriller, comedie, acțiune
Regizor: Teddy Chan
Recenzie de film: o comedie cu Jackie Chan și arte marțiale excelente

Teddy Chan (1996) - 07.01., sâmbătă 19:20, Viasat3

Pe o planetă îndepărtată, Swackhammer(Danny DeVito) pune la cale un complot diabolic. Pentru că parcul său de distracții nu dispune de toate atracțiile necesare pentru a atrage oaspeții, îi răpește pe Bugs Bunny(Billy West) și pe însoțitorii săi. Tapsi are ideea strălucită de a-și provoca răpitorii la un meci de baschet, iar dacă vor câștiga, vor fi liberi să plece. Micii monștri nefericiți nu au nicio șansă de a câștiga, așa că fură talentul celor mai mari jucători de baschet de pe Pământ. În timp ce monștrii suferă o transformare drastică, eroii din Silly Tunes au nevoie de ajutor și îl găsesc în MichaelJordan (Michael Jordan).

Space Jam - Zűr az űrben (1996)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: fantezie, comedie, sport, animație
Regizor: Joe Pytka
Sinopsis film: Un mare clasic în stil mixt. Joe Pyton, regizor și realizator al filmului.

The Convict (2008) - sâmbătă, 07.01.07, 20:00, AMC

Wade Porter, un familist iubitor, cu un viitor strălucit în față, pierde brusc totul când ucide din greșeală un hoț care a intrat în casa lui. Condamnat pentru crimă, Wade trebuie să-și petreacă următorii trei ani într-o închisoare de maximă securitate, unde regulile societății nu se mai aplică. Când este forțat să împartă o celulă cu un criminal în masă notoriu și să îndure tortură din partea unui gardian sadic, Wade își dă seama că trebuie să lupte până la moarte pentru titlul de "cel mai dur deținut" - singura cale de a supraviețui în închisoare.

Az elítélt (2008)

Limita de vârstă: 16+.
Stil: dramă, thriller polițist
Regizor: Ric Roman Waugh
Recomandare de film: Dacă vă plac filmele cu închisori, nu veți fi dezamăgiți de acest film, pentru că este o dramă carcerală excelentă. Interesant, intrigant, întortocheat și foarte provocator.

Oscar (1991) - 07.01., sâmbătă 20:45, Film+

Angelo Provolone (Sylvester Stallone) este un membru cunoscut și respectat al lumii interlope. A făcut o avere din contrabandă, are o casă frumoasă și o soție frumoasă. Într-o zi, tatăl său pe moarte îl pune pe fiul său să jure să nu mai încalce legea și să se îndrepte spre viața bună. Dar viața păcătoasă refuză să se despartă de el. De fapt, totul conspiră împotriva lui: apare o fată care îl revendică pe Angelo ca fiind tatăl ei. Apare un profesor de lingvistică sensibil, Dr. Poole, care la sfârșitul zilei pleacă mire. Menajera sexy pleacă în mijlocul agitației, dar pleacă cu valiza greșită.

Oscar (1991)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie, crime
Regizor: John Landis
Recenzie de film.

Curioasa viață a lui Benjamin Button (2008) - Sâmbătă, 07.01.07 21:00, Viasat3

Viața lui Benjamin Button începe într-un mod neobișnuit: se naște la vârsta de 80 de ani și devine din ce în ce mai tânăr. Traiectoria vieții sale este la fel ca a celorlalți: spre moarte. Născut în 1918 în New Orleans, își petrece primii ani în centre de plasament, apoi călătorește prin lume, descoperind și pierzând dragostea, trăind fericirea și tristețea.

Benjamin Button különös élete 2008

Limita de vârstă: 12+.
Stil: romantism, dramă, fantezie
Regizor: David Fincher
Bazat pe povestirea lui F. Scott Fitzgerald, The Curious Life of Benjamin Button este filmul lui David Fincher, premiat de trei ori cu Oscar.

F Fitz Button's Fantastic Fictional Fiction Fiction (2011) - Sâmbătă, 07.01.2011 21:05, TV2

Șoferul este un infractor veteran care nu poate ieși din închisoare. Prins în timp ce fugea cu bani furați, este închis în închisoarea El Pueblito, o închisoare cunoscută pentru duritatea sa. Printre bandele din închisoare, Driver poate supraviețui doar cu ajutorul unui tânăr pe nume Javin. Dar viața îi este pusă în pericol atunci când este folosit ca donator de ficat pentru un lider de bandă puternic. Șoferul nu vrea să renunțe la ea.

Limita de vârstă: 16+.
Stil: acțiune, thriller, dramă
Regizor: Adrian Grunberg
Critică de film: una dintre cele mai bune performanțe ale lui Mel Gibson.Cine ar fi crezut că este un gangster atât de bun?

Adrian Gibson, Duminică, Februarie 7, 2012 14:45, AMC

În vara anului 1965, doi adolescenți se îndrăgostesc și, în baza unui pact misterios, fug împreună în sălbăticie. Autoritățile din New England încearcă să dea de urma copiilor, dar vestea dispariției lor și o furtună care se apropie dau peste cap viața liniștitei comunități.

Limita de vârstă: 12+.
Stil: aventură, romantism, dramă
Regizor: Wes Anderson
Recenzie film: Un filmuleț foarte drăguț, cu o distribuție de copii fermecătoare și o interpretare foarte bună.

Povestea cavalerului (2001) - Duminică, 02/02/07 16:25, Cinema+

Singurul vis al lui William Thatcher(Heath Ledger) este să devină campion la turniruri medievale de turnir. O singură problemă: Thatcher nu este un cavaler, ci un simplu scutier de joasă speță. Dar într-o zi are șansa de a lupta într-o luptă adevărată și își dă seama că aceasta este viața pentru el, chiar dacă asta înseamnă să mintă în legătură cu cine este. Împreună cu camarazii săi, el pornește într-o mare aventură în care găsește nu numai triumful, ci și dragostea și dușmani de moarte.

Lovagregény (2001)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: aventură, romantism, acțiune
Regizor: Brian Helgeland
Sinopsis: Unul dintre cele mai bune filme despre Evul Mediu, în special despre turniruri.

Ziua mamei tale (2005) - duminică, 07.02.07, 16:50, Viasat3

Charlotte a găsit în sfârșit bărbatul visurilor ei. Dar odată cu el a primit-o și pe soacra ei de coșmar, Viola, care a fost o primadonă a televiziunii până când a fost concediată recent. Viola se teme acum că în curând își va pierde fiul, așa cum și-a pierdut și slujba pe care o iubea. Așa că decide să se transforme în cea mai rea soacră din lume și să o sperie pe noua mireasă a lui Kevin pentru totdeauna. Charlie nu dispare și decide să preia mănușa aruncată. Începe bătălia, cu nimic mai puțin în joc decât cine va fi Prima Doamnă a familiei.

Anyád napja (Monster-in-Law, 2005)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie
Regizor: Robert Luketic
Recomandare de film.

Robert Luketic (2011) - 07.02., duminică 19:00, Cool Tv

1992 Columbia. Cataleya, o fetiță de 9 ani, își vede părinții uciși în fața ei. Ea scapă cu greu din masacru și fuge în Statele Unite cu unchiul ei, gangsterul Emilio. Cincisprezece ani mai târziu, el lucrează pentru ea ca asasin plătit. Cartea sa de vizită - o orhidee desenată pe pieptul victimelor sale - este un mesaj pentru ucigașii părinților săi. Cataleya vrea să se răzbune cu orice preț, chiar dacă asta înseamnă să piardă totul.

Limita de vârstă: 16+.
Stil: thriller, acțiune, dramă
Regizor: Olivier Megaton
Sinopsis film: Filmul demonstrează că Zoe Saldana poate duce o întreagă producție doar pe spatele ei.

Gru (2010) - duminică 07.02.07, 19:10, Cinema+

În fabuloasa suburbie din Gru, fiecare casă este înconjurată de o grădină magnifică, cu excepția unei case negre care stă mohorâtă în mijlocul pământului uscat. Nimeni nu știe ce atelier se află sub casa întunecată, unde Gru și micii săi ajutoare se pregătesc pentru următoarea lor crimă. Ei sunt pe cale să comită un furt fără precedent, țintind direct spre lună. Gru iubește tot ceea ce este rău. Cu armele sale, el poate îngheța și se poate micșora, se poate deplasa cu ușurință pe uscat, în apă și în aer și poate mătura pe oricine încearcă să îl oprească. În mod neașteptat, trei fete fără tată și fără mamă intră în viața lui și îl văd ca pe tatăl lor. Grue, probabil cel mai malefic om din lume, trebuie să-și asume o sarcină pe care o credea imposibilă.

Befutott a Gru 3 első előzetese, méghozzá magyar nyelven

Limita de vârstă: 6+.
Stil: animat
Regia : Pierre Coffin, Chris Renaud
Sinopsis: O poveste drăguță cu personaje drăguțe. Un nou venit în lumea basmelor. Mignonii au devenit acum personaje de sine stătătoare.

Sărbătoarea bobocilor (2005) - duminică, 07.02.07, 21:00, Viasat3

John și Jeremy își aleg un hobby ciudat, mergând la nunți în timpul liber pentru a se căsători. Rețeta este simplă, o pasiune de moment nu este o responsabilitate neplăcută până când John o întâlnește pe Claire, fiica senatorului Cleary, și se îndrăgostește. Dar ea s-a angajat deja la Tinder Zach din orașele mari. Nu mai e nimic de făcut. Trebuie să existe o cale de a opri nunta.

Ünneprontók ünnepe (2005, The Wedding Crashers)

Limita de vârstă: 16+.
Stil: romantic, comedie
Regizor: David Dobkin
Sinopsis al filmului: Comediile de acest gen nu merg întotdeauna bine, dar în acest caz au găsit condimentele și amestecul care să îl facă memorabil și foarte amuzant.

Supercell (2013) - duminică, 07.02.2013 21:00, Film+

Ray Breslin(Sylvester Stallone) testează rezistența la evadare a ceea ce se crede a fi cea mai sigură închisoare din lume. Când își dă seama că a fost păcălit, face tot ce-i stă în putință pentru a se elibera. Singurul pe care se poate baza pentru a-l ajuta să evadeze este un alt deținut, Emil Rottmayer(Arnold Schwarzenegger).

Limita de vârstă: 16+.
Stil: acțiune, thriller
Regizor: Mikael Håfström
Recenzie de film. Povestea este unică și întortocheată, iar actorii sunt perfecți.

The Imperfect Trick (2008) - duminică, 07.02.07 21:00, Film Café

Un nume comun pentru cel mai mare magician din lume. Cel puțin, asta crede Buck Howard despre el însuși. E adevărat, afacerile erau mai bune, dar în zilele noastre sunt doar câțiva pensionari. Buck, bineînțeles, visează la o revenire în forță, la un turneu național. Și are un plan pentru a uimi din nou lumea. Îl angajează ca asistent pe Troy Gable, care a renunțat la facultatea de drept pentru a lucra în industria de divertisment. Pentru Troy nu este suficient să organizeze afacerile excentricului magician, ci trebuie să treacă și peste dezaprobarea tatălui său și peste intrigile unui publicist viclean.

A tökéletlen trükk (2008)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: dramă, comedie
Regizor: Sean McGinly
Sinopsis: O dramă cu o paradă de vedete și, în plus, foarte amuzantă.

Vulturul (2011) - 07.02., duminică 21:00, RTL+

În anul 140 d.Hr., Imperiul Roman își extinde granițele până în Marea Britanie. În Caledonia, triburile răzvrătite încă se mai țin pe loc. Marcus Aquila (Channing Tatum) sosește în Marea Britanie, hotărât să restabilească reputația zdruncinată a tatălui său, Flavius Aquila. Cu douăzeci de ani mai devreme, Legiunea a IX-a a Romei, formată din 5.000 de oameni, condusă de Flavius, a mărșăluit în Caledonia purtând în sus vulturul celei de-a IX-a, simbolul legiunii. Nu s-au mai întors niciodată. Legiunea și simbolul au dispărut în ceața obscurității. Hadrian, împăratul Imperiului Roman, în furia sa, a pus să se construiască un zid în jurul zonei, un zid care marca granița părții de nord a Imperiului Roman, granița lumii cunoscute. Scopul lui Marcus este de a deveni un mare războinic. Cea mai recentă misiune îl ajută să își atingă scopul: să-și conducă cu îndrăzneală trupele în asediul unei mici fortărețe din sud-vestul țării.

Limita de vârstă: 12+.
Stil: dramă, aventură
Regizor: Kevin Macdonald
Sinopsis al filmului: Un film palpitant care se petrece în Imperiul Roman, cu Channing Tatum în rolul principal.

Channing Tatum (2013) - 07.02., duminică 21:45, RTL Klub

Omul de afaceri John Matthews este devastat când află că fiul său în vârstă de 18 ani a fost condamnat la minimum zece ani de închisoare. Adolescentul a fost prins cu un pachet pe care îl luase fără să vrea de la un prieten și care conținea droguri. Când Jason refuză oferta ambițioasei procuroare Joanne Keeghan de a droga pe cineva în schimbul unei sentințe mai ușoare, John îi cere lui Keeghan să îl lase să se alăture unui cartel de droguri. Tatăl disperat se infiltrează în nemiloasa bandă a lui Malik, dar în încercarea de a-și salva fiul adolescent, bagă în bucluc un alt om nevinovat. Când descoperă pe neașteptate un jucător important în traficul de droguri din Mexic, miza unui joc deja periculos devine și mai mare.

Limita de vârstă: 12+.
Stil: dramă, acțiune, thriller
Regizor: Ric Roman Waugh
Sinopsis film: Acesta este un thriller de acțiune foarte educativ! Un tată rătăcitor încearcă să-și ajute fiul neajutorat, devenind un antreprenor de afaceri cool, dispus să se implice în mod nesăbuit în afaceri murdare cu mafia drogurilor.

(Sursa poveștilor aici, aici)

//milos//

Salvați în