Ghidul filmelor pentru weekend - 20-21 mai 2017.

Movie Guide - Cele mai bune 20 de filme de la TV în acest weekend!

În rubrica noastră de recomandări de filme vă recomandăm 20 de filme, vrem să vă ajutăm să aflați ce filme puteți viziona cu familia, cu prietenii sau pur și simplu dacă vă petreceți weekendul singuri. Bineînțeles, toate filmele recomandate sunt difuzate pe un canal de televiziune. Apăsați comutatorul și sunteți gata să înregistrați cele mai bune filme din weekend!

Little Guy (2006) - sâmbătă 20/05/05 13:05, Film+

X comite crima secolului, chiar dacă majoritatea polițiștilor nu au bastonul pe măsură. Cu o viclenie diabolică, el fură un diamant uriaș protejat de sisteme de super-securitate. El nu este fericit pentru mult timp: este nevoit să ascundă piatra în geanta unui trecător nevinovat în timp ce este pe fugă. Și de atunci încolo, el trebuie să se gândească cum să intre în liniștita casă a familiei din suburbii pentru a recupera ceea ce este deja al lui. Corp mic, creier mare: complicele său îl pune într-un coș în pragul casei familiei, iar unul dintre cei mai vicleni spărgători din toate timpurile pornește într-o altă misiune: își schimbă deghizarea cu un scutec, revolverul cu un zurgălău și face tot posibilul să îi facă să creadă că este un bebeluș nevinovat și lipsit de apărare. În primul rând, șiretlicul funcționează. Dar când copilul îi întoarce primul sărut al mamei într-un sărut franțuzesc, tutorii săi devin suspicioși.

Kiscsávó (2006)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie
Regizor: Keenen Ivory Wayans
Sinopsis film: O comedie hilară cu o distribuție amuzantă.

Am venit în America (1988) - Sâmbătă 20/05/05 14:05, Cinema+

Akeem(Eddie Murphy) este prințul unei mici țări africane, cu tot ce și-ar putea dori vreodată. Un lucru pe care nu-l poate avea, însă, este o femeie care să-l iubească pentru el însuși și nu pentru banii lui. Având nevoie disperată de căsătorie, el și prietenul său se mută în America pentru a lucra ca îngrijitori. Akeem speră să găsească dragostea adevărată...

Amerikába jöttem (Coming to America, 1988)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie
Regizor: John Landis
John Lois Landis, John Loisis, John Loisis, John Loisis, John Loisis. Eddie Murphy este în formă, i se potrivește personajului.

Sâmbătă 20.05.2010, 16:25, Cinema+ Eddie Murphy (2010).

June Havens(Cameron Diaz) începe să creadă că a găsit dragostea adevărată când se îndrăgostește de un bărbat misterios, un anume Miller(Tom Cruise). Toate aceste întâlniri nu pot fi o coincidență, și nu este, pentru că Miller este un agent secret. Înainte ca June să-și dea seama, se află în mijlocul unui joc de spionaj. Nu-i rămâne decât să aibă încredere în simpaticul străin. Împreună, cei doi pornesc într-una dintre cele mai mari aventuri din viața lor, plină de situații uimitoare și periculoase, de intrigi și intrigi. Singura lor șansă de supraviețuire este să aibă încredere unul în celălalt.

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie, acțiune
Regizor: James Mangold
Sinopsis: O comedie de acțiune excelentă, cu Tom Cruise în formă comică și Cameron Diaz într-o interpretare minunată.

St. Vincent (2014) - sâmbătă, 20 mai, 17:00, Prime

Vincent este un veteran de război singuratic, dar viața lui se schimbă atunci când Maggie, recent divorțată, și fiul ei de 12 ani, Oliver, se mută alături. Într-o zi, băiatul se încuie afară din casă, iar Vincent trebuie să se resemneze să aibă grijă de el până când mama lui se întoarce de la serviciu. Pentru că are datorii, Maggie îi oferă slujba de babysitter. Vincent este de acord, iar băiatul este obligat să experimenteze viața de zi cu zi a unui om fără viață de sfânt. Așa face cunoștință cu jocurile de noroc, cu alcoolul și cu prietena bărbatului, o prostituată rusă.

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie, dramă
Regizor: Theodore Melfi
Sinopsis al filmului: Bill Murray nu a trebuit să joace prea mult teatru, pentru că parcă viața lui a fost surprinsă de o cameră de filmat.

Războiul fetelor (2009) - Sâmbătă, 20.05.2009 19:10, Prime

Emma și Liv sunt prietene din copilărie. Sunt pe aceeași lungime de undă, nu există secrete între ei. Ei gândesc la fel despre nunta lor: iunie este cea mai bună dată, iar Hotelul Plaza este locația ideală. Dar nu se așteptau să organizeze totul în aceeași zi și în același loc. Bineînțeles, această greșeală stânjenitoare le-a afectat prietenia și, de atunci încolo, s-au luat la harță unul cu celălalt. Ce huiduieli, sunt în război! Nu se vor opri de la nimic pentru a se descuraja reciproc. Ei nu dau și nici nu cer milă. Ar face orice ca să strice ziua cea mare a fostei lor iubite.

A csajok háborúja (2009)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie, romantism
Regizor: Gary Winick
Sinopsis: O producție fantastică cu două actrițe fantastice, Kate Hudson și Anne Hathaway.

The Chase Underground (2009) - sâmbătă 20.05.20, 20:00, AMC

În New York se poate întâmpla orice, dar întotdeauna există surprize. Este ceea ce i se întâmplă lui Walter Garber(Denzel Washington), un angajat al metroului local, când teroriștii deturnează un tren de metrou, iar liderul lor, Ryder(John Travolta), refuză să negocieze cu oricine altcineva în afară de Garber. În joc se află viețile oamenilor blocați în metrou, pentru care Ryder cere zece milioane de dolari, pe care trebuie să i-i predea lui Garber. Începe jocul subteran și se pune problema cine are mai mult tupeu.

Hajsza a föld alatt (The Taking of Pelham 1 2 3, 2009)

Limita de vârstă: 16+.
Stil: acțiune, thriller
Regizor: Tony Scott
Sinopsis: Un thriller de acțiune cu ritm alert, cu doi dintre cei mai importanți actori ai vremurilor noastre.

Ultima vacanță (2006) - 20.05., sâmbătă 20:30, Duna Tv

Georgia Byrd lucrează în departamentul de bucătărie al unui magazin și, în loc să încerce să-și îndeplinească dorințele secrete - cum ar fi, să zicem, să se dea la tipul chipeș din departamentul de mobilă - se chinuie și agonizează din cauza timidității sale teribile. Până când, într-o zi, doctorul îi spune că are o boală incurabilă și că mai are doar câteva săptămâni de trăit... După șocul inițial, Georgia decide să-și trăiască ultimele zile așa cum și-a dorit dintotdeauna: renunță la slujbă, își retrage toate economiile din bancă și călătorește în Europa pentru a trăi o viață de lux și eliberare într-un apartament regal dintr-un hotel de lux, unde va fi fericită și liberă să aștepte Moartea. Spirit liber, neînfricată și o fată de treabă care aruncă banii cu ambele mâini, Georgia atrage atenția tuturor și în curând are mai mulți pretendenți, printre care un senator și un bucătar pasionat...

Az utolsó vakáció (Last Holiday, 2006)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie
Regizor: Wayne Wang
Sinopsis film: Un film pe care mulți nu-l cunosc, dar ar trebui.

Eu, robotul (2004) - 20.05., sâmbătă 20:50, Super Tv2

Într-o perioadă în care roboții cu formă umană fac parte din viața noastră de zi cu zi, Del Spooner, un detectiv din cadrul Departamentului de Poliție din Chicago, suferă de fobie față de roboți. Când un angajat al fabricii U.S. Robotics moare în circumstanțe suspecte, Del Spooner preia cazul. Autorul crimei este un robot, ceea ce pare de necrezut, deoarece contrazice cele trei legi de bază ale roboticii (o mașină nu trebuie să facă rău unui om, să se supună ordinelor, să aibă grijă de propria siguranță). Dacă se dovedește că un robot este criminalul, reacția în lanț pentru ca mașinile să pună stăpânire pe Pământ ar putea începe în orice moment...

Én, a robot (2004)

Limita de vârstă: 16+.
Stil: acțiune, thriller, science-fiction
Regizor: Alex Proyas
Sinopsis: Filmul descrie un viitor posibil în care roboții vor fi folosiți pentru a face aproape orice. Will Smith oferă una dintre cele mai bune interpretări ale sale în acest film.

Capcana bancară (2011) - sâmbătă 20.05.2011 21:00, Film Café

Tripp Kennedy (Patrick Dempsey) intră din greșeală într-o bancă la ora închiderii care este pe cale să fie jefuită de două bande de infractori în același timp. Când jefuitorii băncii scot armele, Tripp se grăbește imediat să o apere pe Kaitlin (Ashley Judd), o casieriță drăguță. O gașcă este formată din profesioniști, iar cealaltă din ratați. Pentru a înrăutăți situația, la sfârșitul zilei se declanșează sistemul de securitate al băncii, lăsându-i pe ocupanți într-o capcană urâtă. Pe măsură ce timpul trece, începe un amuzant joc de-a șoarecele și pisica, în timp ce Tripp și Kaitlin încearcă să salveze ziua.

Bankcsapda (2011)

Limita de vârstă: 16+.
Stil: crimă, comedie
Regizor: Rob Minkoff
Rob Minkoff, Rob Minkoff.

The Tattooed Girl (2011) - 20.05., sâmbătă 22:00, RTL Klub

Au trecut patruzeci de ani de la dispariția lui Harriet, membră a puternicei familii Vanger. Unchiul fetei crede că aceasta a fost ucisă, așa că îl angajează pe Mikael, un reporter șomer, pentru a investiga adevărul. El începe să investigheze cu ajutorul unui hacker, dar în curând descoperă că în spatele secretului se află multe alte secrete, inclusiv o altă crimă.

Limita de vârstă: 18+.
Stil: crimă, dramă, mister
Regizor: David Fincher
Sinopsis: Acest film plin de suspans are mai multe fire de legătură, lăsându-te uneori să te întrebi ce se întâmplă.

Comoara care nu este (1981) - 21.05., duminică 13:10, RTL+

Un om înfometat se refugiază de creditorii săi pe vasul de navigație al unui urs de mare singuratic, care îl convinge pe un domn care face reclamă la gem să găsească o comoară în speranța de a face avere. Ceea ce este ciudat este că îl găsesc pe o insulă aparent nelocuită din Pacific. Pentru că atunci când găsești un prieten, găsești o comoară. Sau nu?

Kincs, ami nincs (Chi trova un amico, trova un tesoro, 1981)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: aventură, comedie
Regizor: Sergio Corbucci
Sinopsis film: Niciun weekend fără Terence Hill și Bud Spencer.

Aventurile domnului Peabody și Sherman (2014) - duminică 21/05/05, 14:25, Prime

Domnul Peabody a creat o invenție ingenioasă: mașina WABAC. Cu ajutorul fiului său adoptiv, Sherman, care îi este alături, călătoresc înapoi în timp pentru a experimenta direct cum se scrie istoria și pentru a întâlni unele dintre cele mai mari minți ale omenirii, precum Leonardo da Vinci și Sigmund Freud. Dar, pe lângă distracție, vor avea în curând și o misiune: vor fi nevoiți să corecteze o parte din cursul istoriei pentru a-și salva propriul viitor și pe cel al întregii omeniri.

Limita de vârstă: 6+.
Stil: animat
Regizor: Rob Minkoff

Super Echipa (2010) - Duminică, 21.05.2010 16:35, Super Tv2

După o misiune care a mers prost, unitatea specială A-Team este acuzată de crime pe care nu le-a comis. Echipa sfidează ordinele și își urmează propriul drum, condusă de colonelul Hannibal Smith. Alături de oamenii săi, chipeșul locotenent Peck, durul de luptă sergent Baracus și pilotul nebun Murdock, are un singur scop: să reabiliteze numele echipei o dată pentru totdeauna. Dar are mult de lucru, deoarece un detectiv al poliției militare este pe urmele lui.

Limita de vârstă: 12+.
Stil: acțiune, comedie
Regizor: Joe Carnahan
Sinopsis film: Filmul a fost foarte așteptat și a reușit să evoce oarecum atmosfera serialului. Distribuția este superbă.

The Room (2015) - duminică 21/05/2015 17:35, HBO2

The Room este o dramă despre legătura strânsă dintre o mamă și fiul ei cel mic. Mama și fiul sunt rezidenți ai The Room; Jack s-a născut, a crescut, învață și se joacă acolo. Când împlinește cinci ani, mama sa decide că este timpul ca el să învețe despre lumea exterioară. Ea îl introduce cu blândețe și atenție pe copilul sensibil în lumea de dincolo de ziduri. Când reușește, Anya se simte în sfârșit liberă. Dar aceasta aduce cu ea o serie de evenimente pentru care nici ei, nici familia extinsă nu sunt pregătiți.

Limita de vârstă: 16+.
Stil: dramă
Regizor: Lenny Abrahamson
Critică de film: Un film foarte bun, cu un puternic impact emoțional și o interpretare strălucită a lui Brie Larson.

Lenny Larson (2010) - duminică, 21.05.05, 17:50, AMC

21.21.2011. În urmă cu 30 de ani, o catastrofă nucleară a schimbat totul. Soarele este arzător, iar dacă nu porți ochelari, poți orbi. Drumurile sunt pline de mașini avariate și de cadavre, iar jefuitorii îi pândesc pe rătăcitori. Apa potabilă este o comoară. În această lume, Eli încearcă să ducă în America ceva care ar putea fi soarta omenirii, o carte pe care trebuie să o protejeze cu orice preț. Din nefericire, se pare că există persoane care vor risca totul pentru a o obține.

Limita de vârstă: 16+.
Stil: acțiune, aventură
Regizor: Albert Hughes, Allen Hughes
Sinopsis: Unul dintre cele mai bune filme post-apocaliptice realizate vreodată, cu Denzel Washington în rolul principal.

The Ingenious Hugo (2011) - Duminică, 21 mai 2011 19:25, Paramount Channel.

Un băiat orfan trăiește în secret în zidurile unei gări din Paris. O fetiță neobișnuită îi vine în ajutor pentru a rezolva misterul legăturii dintre tatăl său recent decedat, proprietarul magazinului de jucării care locuiește sub el și un lacăt în formă de inimă a cărui cheie nu se găsește nicăieri.

Limita de vârstă: 12+.
Stil: familie, fantezie
Regizor: Martin Scorsese
Recenzie film: Imaginile sunt ceva fantastic, iar povestea este foarte drăguță. Este emoționant și întortocheat în același timp, și ne atrage în poveste fără să ne dea cu tifla. Ca să nu mai vorbim de mândrul câștigător a 5 premii Oscar.

De ce are nevoie o femeie? (2000) - 21.05., duminică 20:00, RTL II

Nick Marshall(Mel Gibson), un director de publicitate strălucit și încrezut, începe să audă gândurile femeilor datorită unui accident cu mingea. La început, talentul său secret are un succes uriaș, dar apoi își dă seama încet-încet că abilitatea sa nu poate înlocui talentul.

Mi kell a nőnek? (What Women Want, 2000)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie romantică
Director: Nancy Meyers
Recomandare de film: comedie excelentă cu Mel Gibson și Helen Hunt.

Cavalerul negru (2008) - 21.05., duminică 20:30, Film+

Batman (Christian Bale) face tot ce-i stă în putință pentru a scăpa orașul Gotham de infractori. Comisarul de poliție al orașului (Gary Oldman) și procurorul său nou numit (Aaron Eckhart) sunt acolo pentru a ajuta. Operațiunea lor comună este inițial un succes, dar un nou criminal, mai viclean și mai periculos ca niciodată, Joker (Heath Ledger), apare și face ravagii. Întregul oraș este apoi aruncat în teroare și haos.

Batman - A Sötét Lovag (Batman: The Dark Knight, 2008)

Limita de vârstă: 16+.
Stil: dramă, acțiune, crimă
Regizor: Christopher Nolan
Sinopsis al filmului: Cel mai întunecat, dar și cel mai sofisticat și mai serios din punct de vedere moral film cu supereroi realizat vreodată.

Regii străzii (2008) - 21.05.2008, duminică 21:00, Cinema+

Polițistul din Los Angeles Tom Ludlow rămâne doar cu munca de polițist după moartea soției sale. În cursul unei anchete, el descoperă că în cadrul poliției a fost înrădăcinată corupția. El trebuie să se întoarcă împotriva propriilor colegi, dar nu poate renunța la acest caz.

Az utca királyai (2008)

Limita de vârstă: 16+.
Stil: dramă, acțiune, crimă