Ghid de filme pentru weekend - 20 dintre cele mai bune filme de la TV în acest weekend!

Ghid de film - 2017.06.03-04.

În rubrica noastră de recomandări de filme vă recomandăm 20 de filme, dorim să vă ajutăm puțin cu privire la filmele pe care le puteți viziona cu familia, cu prietenii sau pur și simplu dacă vă petreceți weekendul singur. Bineînțeles, toate filmele recomandate sunt difuzate pe un canal de televiziune. Apăsați comutatorul și sunteți gata să înregistrați cele mai bune filme din weekend!

Miracole cerești (2016) - sâmbătă, 06.03., 16:40, HBO

Drama cinematografică Miracole din cer este o adaptare după romanul lui Christy Beam, bazat pe fapte reale. Protagonista este o tânără născută cu o boală digestivă extrem de rară, care se vindecă în mod miraculos în urma unui accident tragic.

Limita de vârstă: 12+.
Stil: dramă
Regizor: Patricia Riggen
Sinopsis: Un film frumos despre credința, speranța și lupta oamenilor.

Patricia Rigg (2000) - 06.03., sâmbătă 17:00, Film+

Malcolm Turner tocmai a pus capăt mafiei din Orientul Îndepărtat și este pe cale să plece într-o altă misiune: dar niciodată nu a fost într-o situație atât de fierbinte. Nici măcar nu-și dă seama că adversarul său este un jefuitor de bănci brutal. Dar faptul că trebuie să locuiască sub același acoperiș cu logodnica infractorului căutat este un lucru pe care îl savurează. Și dacă trebuie să poarte o deghizare pentru a face asta, este dispus să o facă. Dar să se prefacă a fi o bunică de 90 de kilograme cu o gură mai mare decât corpul ei este suficient pentru a o face chiar și pe ea să se simtă rău la stomac.

Gagyi mami (Big Momma's House, 2000)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie, acțiune
Regizor: Raja Gosnell
Recomandare de film.

Seduce și apără (2015) - Sâmbătă, 06.03.2015 17:10, SuperTV2

Cooper este un ofițer de poliție neexperimentat, dar încrezător, care nu a mai avut niciodată ocazia de a-și dovedi valoarea pe teren. După ce i se cere să ajute la transportul unui martor în Dallas, el și un ofițer superior merg la casa martorului, unde o întâlnesc pe soția acestuia, Daniella. În timp ce se pregătesc să plece, sunt atacați de asasini, iar Cooper trebuie să o protejeze. Ofițerul refuză să o predea pe Daniella la poliție, bănuind că superiorii săi ar putea fi în spatele atacului.

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie, acțiune
Regizor: Anne Fletcher
Critică de film: Un filmuleț foarte drăguț și plin de umor, cu două actrițe amuzante.

Mâna dreaptă și mâna stângă a diavolului (1970) - Sâmbătă, 06.03.06 18:30, Cinema+

Joe se întoarce acasă după o călătorie lungă, când are o neînțelegere într-un pub de pe marginea drumului. Nu-i mare lucru, împușcă doi vânători de recompense de doi bani și îl duce pe prizonierul rănit al tâlharilor de la drumul mare înapoi în oraș, unde este ținut de trei reprobabili care sunt în cârdășie cu fratele său. Se întreabă doar de ce fratele său poartă o insignă de șerif. Șeriful nu este deosebit de încântat de fratele său, pentru că îl cunoaște. De fiecare dată când a fost prin preajmă, s-a întâmplat ceva. Iar acum, fratele, cunoscut drept "mâna dreaptă a diavolului", este deranjat de oamenii puternici din zonă, care îi hărțuiesc pe coloniștii mormoni din zonă pentru a-i determina să plece și să le ia pământurile.

Az ördög jobb és bal keze (Lo chiamavano Trinita, 1971)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie, western
Regizor: Enzo Barboni
Recomandare de film.

Cine râde la sfârșit? (2003) - 06.03., sâmbătă 18:55, Viasat3

Dave Buznik(Adam Sandler) nu tulbură prea mult apele. Lucrează cu reticență pentru șeful său nesuferit, de la care așteaptă în zadar o promovare de ani de zile. El și batarista lui se înțeleg bine, chiar dacă iubitul ei din facultate este mereu la pândă. Într-o serie de evenimente absurde, Dave ajunge în fața instanței, unde este condamnat la o terapie de gestionare a furiei. Buddy Rydell(Jack Nicholson), medicul excentric care administrează tratamentul, decide că ar fi mai bine să se mute cu Dave.

Ki nevel a végén? (2003)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie
Regizor: Peter Segal
Critică de film: Nu este filmul tău tipic cu Adam Sandler, este un pic mai serios, dar totuși foarte distractiv.

Asta e viața (2010) - 06.03., sâmbătă 20:45, Cool Tv

Holly(Katherine Heigl) și Eric(Josh Duhamel) se întâlnesc pentru prima dată la o întâlnire pe nevăzute care nu merge prea bine. Cei doi sunt aduși împreună de Peter și Allison, care sunt căsătoriți și fericiții părinți ai unui copil, dar, pe neașteptate, amândoi sunt uciși într-un accident. Holly și Eric sunt desemnați ca tutori ai copilului. Cei doi tineri sunt stupefiați de cele întâmplate, dar nu încearcă să se eschiveze de la responsabilitate. Ei se mută în casa familiei Peters pentru a avea grijă de copil, ceea ce nu se dovedește a fi o sarcină ușoară.

Ilyen az élet (2010)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie, romantic, dramă
Regizor: Greg Berlanti
Critică de film: Umorul este pur și simplu fantastic, nu fals, iar actorii sunt foarte buni, excelenți în personajele lor.

Până când jackpotul ne va despărți (2008) - sâmbătă 03/06/06 21:00, Prime

Într-o noapte, Joy(Cameron Diaz) și Jack(Ashton Kutcher) ajung unul lângă celălalt în noaptea de Vegas. Petrecerea ia o turnură interesantă la un moment dat, când nu numai că se îmbată și se căsătoresc, dar câștigă și o avere uriașă la jocurile de noroc. Cine va primi banii? Niciuna dintre părți nu cedează și lupta începe: cine va scăpa primul de celălalt?

Míg a jackpot el nem választ (2008)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie, romantism
Regizor: Tom Vaughan
Recenzie de film.

Dacă ar fi adevărat... (2005) - Sâmbătă, 03/06/06 21:15, TV2

David Abbot(Mark Ruffalo) se mută în San Francisco, dar ceea ce îl așteaptă aici este dincolo de cele mai nebunești vise ale sale. O femeie misterioasă pe nume Elizabeth(Reese Witherspoon) apare din când în când în noul său apartament și pretinde că este apartamentul ei. Schimbarea încuietorilor nu este suficientă pentru a o ține afară, dar ea pare să apară și să dispară în voie. David încearcă să afle ce se întâmplă, dar situația este mult mai înspăimântătoare decât și-a imaginat.

Ha igaz volna... (Just Like Heaven, 2005)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: comedie, romantism, fantezie
Regizor: Mark Waters
Recenzie de film. Actorii sunt foarte simpatici.

Dacă e nevoie de o crimă (1996) - 06.03., sâmbătă 23:00, Cool Tv

O serie de crime oribile au loc în orașul Clanton din Mississippi. Mai întâi, doi bărbați albi violează și bat o fată afro-americană de numai zece ani, iar tatăl fetei îi ucide pe făptași. Trebuie să fie judecat pentru crimele sale, dar în sudul plin de prejudecăți, nu se poate aștepta la nimic bun. Avocații săi, Jake(Matthew McConaughey) și Ellen(Sandra Bullock), vor risca totul pentru a lupta pentru un verdict corect.

Ha ölni kell (A Time to Kill)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: dramă, thriller
Regizor: Joel Schumacher
Cronică de film: Film foarte lung și cu un subiect greu, dar merită să rămâi pentru el!

Eu sunt o legendă (2007) - Sâmbătă, 03/06/06 23:00, Film+

Omul de știință Robert Newille este singurul supraviețuitor al unui virus care a exterminat omenirea. Epidemia a creat mutanți care continuă să îi atace viața în timp ce el lucrează pentru a dezvolta un leac folosind propriul sânge. Ascunzându-se într-un New York pustiu, încearcă să lupte împotriva amenințării, dar trebuie să se grăbească pentru a nu rămâne fără timp.

Legenda vagyok (I Am Legend, 2007)

Limita de vârstă: 16+.
Stil: SF, thriller
Regizor: Francis Lawrence
Sinopsis al filmului: Povestea se învârte în jurul a aproape un singur personaj, însă îți menține atenția și nu devine plictisitoare.

The Reader (2008) - duminică 04/06/06 13:40, AMC

Michael(David Kross), un adolescent, se îmbolnăvește brusc pe stradă. Este ajutat de o femeie mult mai în vârstă decât el, care îi mulțumește citindu-i. El se îndrăgostește de Hannah(Kate Winslet), dar aceasta dispare brusc. Opt ani mai târziu, Michael(Ralph Fiennes), acum student la drept, se duce la tribunal pentru a asista la procesele criminalilor de război naziști. Dintr-o dată o vede pe femeia de care se îndrăgostise în banca acuzaților.

A felolvasó (2008)

Limita de vârstă: 16+.
Stil: romantic, dramă
Regizor: Stephen Daldry
Sinopsis: O operă cu un mesaj imens și o mare măiestrie.

Nu se va întâmpla așa ceva! (1997) - duminică, 04/06/06 14:30, AXN

Trăind singur, Melvin Udall(Jack Nicholson) este unul dintre cele mai de neoprit personaje din lume. Un bătrân compulsiv și morocănos, este un maestru în a face viața altora să fie mizerabilă și în a fi cât mai lipsit de considerație. Dar soarta îi joacă feste, iar un atac asupra vecinului său îl lasă să se ocupe de câinele pictorului, înainte ca chelnerița sa preferată să fie luată din bântuielile sale. Melvin încearcă cu disperare să își reia viața pe drumul cel bun, dar încercările sale eșuează. Cu toate acestea, un weekend ciudat aduce răsturnări de situație neașteptate.

Lesz ez még így se! (As Good As It Gets, 1997)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: romantic, dramă, comedie
Regizor: James L. Brooks
Sinopsis: Umor bun, comedie puțin dureroasă, dar foarte sinceră, dramă.

Ultimul Vegas (2013) - duminică 04/06/06 16:55, Film+

Billy(Michael Douglas), Paddy (Robert De Niro), Archie (Morgan Freeman) și Sam(Kevin Kline) sunt prieteni buni încă din copilărie. Atunci când Billy, eternul burlac, decide să se căsătorească, grupul se îndreaptă spre Las Vegas pentru o distracție care nu le confirmă vârsta. Când ajung, descoperă că orașul păcatului s-a schimbat mult de-a lungul deceniilor. Dar asta nu ar trebui să-i împiedice să sărbătorească nunta prietenului lor cu o petrecere a burlacilor cu adevărat memorabilă.

Limita de vârstă: 16+.
Stil: comedie
Regizor: Jon Turteltaub
Sinopsis: O piesă de teatru plină de satisfacții pentru actorii îmbătrâniți, care se simte ca o ploaie bună. O distracție lejeră, relaxată și distractivă.

Black Mass (2015) - duminică, 04/06/06, 19:30, HBO2

John Connolly și James "Whitey" Bulger au crescut împreună pe străzile din sudul Bostonului. Decenii mai târziu, se întâlnesc din nou în anii 1970. Până atunci, Connolly este un membru respectat al diviziei FBI din Boston, iar Whitey este șeful mafiei irlandeze. Agenția face echipă cu mafioții pentru a elimina mafia italiană, care a afectat orașul și viața lui Bulger. Whitey nu este lipsit de discernământ și, la sfârșitul cazului, numele său se află pe lista celor mai căutați zece oameni de către FBI. Bazat pe o poveste adevărată...

Limita de vârstă: 16+.
Stil: crimă, dramă, biografic
Regizor: Scott Cooper
Sinopsis: Johnny Depp într-unul dintre cele mai serioase roluri din viața sa.

Big Trouble in Little China (1986) - duminică, 04/06/06, 20:10, AMC

Jack Burton(Kurt Russell) se confruntă cu o nouă misiune periculoasă. Vrăjitorul malefic Lo Pan(James Hong) a răpit-o pe logodnica prietenului său Wang Chi(Dennis Dun) pentru a rupe blestemul care i-a fost aruncat asupra sa. Jack și Wang se angajează într-o bătălie mortală pentru a salva fata răpită, dar lupta se dovedește a fi mai aprigă decât credeau.

Nagy zűr kis Kínában (Big Trouble in Little China, 1986)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: acțiune, comedie, aventură
Regizor: John Carpenter
Critică de film: un film clasic al anilor '80 care nu se ia prea în serios și reușește să creeze o atmosferă unică și plină de umor

Atac la Casa Albă (2012) - duminică 04/06/06 21:00, Film+

Mike Banning(Gerard Butler) este un agent secret pensionat, dar când viețile președintelui(Aaron Eckhart) și ale familiei sale sunt amenințate, el simte că trebuie să se întoarcă la datorie. Teroriștii sud-coreeni amenință că vor folosi o armă nucleară periculoasă, dar Banning face tot ce poate pentru a evita amenințarea.

Limita de vârstă: 16+.
Stil: acțiune
Regizor: Antoine Fuqua
Sinopsis: Un exemplu de film care te face să te așezi, să-ți lași creierul în urmă și să te uiți pur și simplu.

Legenda regelui pescar (1991) - duminică 04/06/06 21:00, Film Mania

În filmul dramatic Legenda regelui pescar, un prezentator de radio îl invită pe unul dintre ascultătorii săi să elimine sexul feminin doar pentru a se distra. Dar cineva care ascultă emisiunea ia în serios declarația și pornește un atac criminal, iar gazda este concediată. Bărbatul fuge în alcool și se gândește la sinucidere. Îi este greu să accepte consecințele declarației accidentale și eșecul său profesional. Într-o zi, el este atacat de un om al străzii care îi vine în ajutor, imaginându-se că este un cavaler medieval.

Halászkirály legendája (The Fisher King, 1991)

Limita de vârstă: 16+.
Stil: dramă, comedie
Regizor: Terry Gilliam
Recomandare de film. Personajele sunt bune, iar dramaturgia este excelentă.

Elysium - Lumea închisă (2013) - duminică, 04.06.2013 21:00, SuperTV2

Populația Pământului a fost împărțită în două părți. Cei săraci trăiesc la suprafața planetei, majoritatea în mizerie, în timp ce cei privilegiați trăiesc în lumea luxoasă a lui Elysium, o lună artificială care orbitează în jurul Pământului. Imigranții ilegali nu au unde să stea. Viața lui Max este în pericol și singura lui șansă de supraviețuire este să ajungă la Elysium. El nu are de ales în privința mijloacelor, dar succesul său depinde de mult mai mult decât de propria soartă.

Limita de vârstă: 16+.
Stil: dramă, acțiune, SF
Director: Neill Blomkamp
Sinopsis: Un film grozav, cu o poveste care îndeamnă la reflecție.

Adevărul cel urât (2009) - 04.06., duminică 21:30, TV2

Abby(Katherine Heigl), o producătoare TV la modă, crede în dragostea adevărată și în faptul că toată lumea își poate găsi perechea - chiar dacă ea însăși nu a avut prea mult noroc. Dar prezentatorul fără scrupule Mike(Gerard Butler) îl face să ezite. Mike crede în "adevărul urât" că tot ce-și doresc bărbații este o bombă arătoasă, care să nu se sâcâie prea mult. Dornică să îl cunoască pe vecinul de alături, Abby acceptă să devină ucenica lui Mike și să învețe trucurile sale de seducție. Dar nu se așteaptă ca dragostea să o găsească în Mike.

A csúf igazság (2009)

Limita de vârstă: 12+.
Stil: romantic, comedie
Regizor: Robert Luketic
Recenzie film: Povestea este ca orice comedie romantică, dar nu este plictisitoare.

Django în libertate (2012) - 04.06., duminică 23:35, TV2

Cu doi ani înainte de Războiul Civil din Sud, vânătorul de recompense profesionist de origine germană și fost dentist Dr. King Schultz (Christoph Waltz) îl eliberează pe Django (Jamie Foxx), cu care reușește o mare lovitură. Aceștia decid să-și unească forțele pentru a o găsi pe soția lui Django, Broomhilda (Kerry Washington), care este servitoarea bogatului proprietar de plantație Calvin Candie (Leonardo DiCaprio). Vânătorii de recompense reușesc să intre pe moșie datorită unui mincinos, dar când sclavul loial al gazdei (Samuel L. Jackson) devine suspicios, ei trebuie să aleagă între supraviețuire și sacrificiu de sine.

Limita de vârstă: 18+.
Stil: western
Regizor: Quentin Tarantino