TOPLIST: 7 filme pe care nu trebuie să le ratezi în luna iunie!

Recenzie de film - iunie 2019

Am avut o lună extrem de intensă, dar ne putem aștepta la o lună iunie la fel de agitată, deoarece încep vacanțele de vară, așa că nu există timp liber. Sosește cel mai recent (și ultimul?) film din franciza X-Men.), continuarea marelui succes The Four Lives of a Dog, un film biografic despre viața fulminantă a lui Elton John, Men in Black. Primul spin-off al Polițiștilor Întunecați, cu Chris Hemsworth și Tessa Thompson, un al patrulea thriller din Toy Story, o comedie romantică de neratat în timpul verii, cu două vedete incredibil de talentate care își arată o nouă latură a vieții lor și, nu în ultimul rând, un nou film al regizorului filmului The Ghetto Millionaire. Iată așadar șapte filme pe care trebuie să le urmăriți în următoarele săptămâni.

(1) X-Men: Dark Phoenix

În timpul unei misiuni de salvare, un membru al grupului X-Men este rănit când este lovit de o rază de energie misterioasă. Jean Grey își dă seama curând că acest accident nu numai că îi amplifică abilitățile, dar o face și mai incontrolabilă. Colegii ei încearcă să o ajute, dar chiar și echipa X-Men s-ar putea să nu o poată ajuta pe Jean.

Data de lansare în Ungaria: 6 iunie 2019.
Regizor: Simon Kinberg
Stil: science-fiction, aventură, acțiune

(2) Călătoria unui câine

Cele patru călătorii ale unui câine este continuarea succesului de succes Patru vieți de câine, în care Bailey, cel mai iubit câine din lume, găsește în sfârșit un sens în viață și află dorințele și dorințele nepoatei stăpânului său original printr-o serie de destine și prietenii.

Data de lansare în cinematografele din Ungaria: 6 iunie 2019.
Regizor: Gail Mancuso
Stil: familie

(3) Rocketman (Rocketman)

Un film biografic despre viața fulminantă a lui Elton John și despre cum a devenit un adevărat star cu majuscule "Rocketman", care își schimbă forma și atrage privirile. Născut sub numele de Reginald Dwight, pianistul-minune și-a învins timiditatea și a explodat pe scenă printr-o călătorie cu adevărat inspirată. Filmul împletește această poveste în jurul cântecelor preferate ale lui Elton cu vedete precum Taron Egerton, Jamie Bell, Joh Reid și Bryce Dallas Howard.

Regizor: Dexter Fletcher
Stil: biografic, dramă

(4) Men In Black - Polițiștii întunecați din întreaga lume (Men In Black International)

Povestea urmărește un personaj interpretat de Thompson care reușește să-i demască pe polițiștii întunecați, care îl acceptă în organizația lor secretă. După ce evenimente misterioase din Londra încep să agite apele, O (Emma Thompson) călătorește în capitala britanică, unde localnicii îl desemnează pe agentul H să lucreze alături de ea pentru a rezolva cazul.

Data de lansare în Ungaria: 13 iunie 2019.
Director.
Stil: acțiune, comedie, SF

(5) Poveste de jucărie 4 (Toy Story 4)

În Toy Story 4, Woody și Buzz pornesc într-o nouă aventură. În noua lor misiune, trebuie să o găsească pe una dintre tovarășele lor de joacă vândute, Bo Peep...

Data de lansare în cinematografele din Anglia: 20 iunie 2019.
Regizor: Josh Cooley
Stil: animație, aventură, comedie

(6) Lovitură lungă

În comedia romantică de neratat din această vară, două vedete incredibil de talentate arată o nouă latură a lor: Charlize Theron, câștigătoare a premiului Oscar, cu uimitorul său simț al umorului, în timp ce Seth Rogen, îndrăgitul actor de comedie, captivează cu farmecul său sincer și emoționant. Perechea a impresionat presa americană încă de la primele proiecții de test, care a salutat această comedie romantică, bine închegată, amuzantă și sexy, drept una dintre cele mai adorabile comedii ale anului.

Data de lansare în Ungaria: 20 iunie 2019.
Regizor: Jonathan Levine
Stil: romantic, comedie

(7) Ieri (Yesterday)

Filmul încearcă să răspundă la o întrebare: ce s-ar întâmpla dacă trupa Beatles ar fi ștearsă din memoria și cultura umană într-o clipită, iar tu ai fi singurul care-și amintește aceste hituri? Ce s-ar întâmpla dacă, dintr-o singură lovitură, acele cântece te-ar face o vedetă globală și te-ai simți din ce în ce mai incomod? Ce s-ar întâmpla dacă relațiile tale ar fi afectate? Acestea sunt întrebările fascinante la care încearcă să răspundă scriitorul cărții "True Love" și regizorul filmului "Slumdog Millionaire".

Data de lansare în cinematografele din Ungaria: 27 iunie 2019.
Regizor: Danny Boyle
Stil: musical, comedie